Tuesday, June 8, 2010

Penginapan Di Pulau Redang



Terdapat banyak resort di Pulau Redang yang bertaraf lima bintang dan sehinggalah ke resort yang bertaraf sederhana yang menyediakan pakej-pakej penginapan untuk anda membuat pilihan bagi percutian anda.Diantara Resort atau Chalet di Pulau Redang yang menjadi pilihan kami untuk pakej-pakej percutian anda adalah seperti Redang Bay Resort, Redang Reef Resort,Laguna Redang Beach Resort,Redang Beach Resort,Redang Holiday Beach Villa,Redang Pelangi Resort,Redang Kalong Resort dan Redang Lagoon Chalet.
Kami juga menerima tempahan pakej mengikut permintaan anda selain dari resort/chalet yang tersebut di atas untuk Pulau Redang.
Kebanyakkan Resort di Pulau Redang menyediakan pakej-pakej penginapan yang termasuk makan/minum (Fullboard package) dan tambang bot pergi/balik dari jeti/resort/jeti.
**tip : Kami tidak menggalakkan anda memilih penginapan sahaja.Rugi!! kerana anda terpaksa mengeluarkan kos perbelanjaan yang lebih banyak lagi.
Buat pilihan bersama kami untuk pakej percutian di Pulau Redang dengan harga yang mampu milik.Kami PASTI percutian di Pulau Redang Berbaloi dengan Bayaran Pakej.
Rancang percutian anda dan buat pilihan sekarang!!
Pulau Redang hanya beroperasi  bulan  
                             March hingga September sahaja pada setiap tahun.


No comments: